Wake-up מייעצת באופן אובייקטיבי ובלתי תלוי, לארגונים הגדולים והמוכרים בישראל, בתחומי מערכות המידע השונים (מאז 2011)
ניהול מכרזים, הגירות (מעבר בין ספקים), שדרוגים וחידושי הסכמים שהובילו לחיסכון כספי מוכח בהוצאות ה-IT והרחבת היכולות הטכנולוגיות של הארגון
לאפיין צרכים, לבחור ולהטמיע מערכות מידע מתקדמות בתחום השירות והמכירה: CRM, Contact Center שהובילו לשיפור משמעותי בביצועים העסקיים
ליישם טכנולוגיות חדשניות ונהלי עבודה קפדניים לצורך עמידה בדרישות הרגולציה ו/ התקינה, ביצור נכסי המידע הארגוני והיערכות והגנה על הרציפות התפקודית מפני איומי סייבר